فارس من| درخواست رسیدگی به پرونده مالباختگان یک شرکت خودروییجمعی از مالباختگان خودرویی مفتاح رهنورد تقاضای مکرر خود را برای رسیدگی به پرونده مذکور مطرح و از مسئولان خواستند تا با رسیدگی به این پرونده آنها را دستیابی به اموال از دست رفته اشان یاری کنند. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی با عنوان درخواست رسیدگی به پرونده مالباختگان خودرویی مفتاح رهنورد عنوان کردند که با گذشت 5 سال از پرونده شکایت، هنوز این پرونده به نتیجه ای نرسیده است. امضا کنندگان این پویش در راستای رسیدگی به شکایت، تعیین تکلیف و جبران خسارت مالباختگان خواستار تشکیل ستادی با عضویت نمایندگان قوه قضاییه و دادگستری، وزارت اطلاعات، کمیسیون صنعت و اصل نود مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی کل کشور شدند. این مالباختگان عنوان کردند که با توجه به گذشت 5 سال از پرونده شکایت بیش از 1700 نفر از شرکت خودرویی مفتاح رهنورد تاکنون هیچ کدام از شکات به ریالی از حق و حقوق خود نرسیده اند که این امر علاوه بر صرف هزینه و وقت فراوان در روند رسیدگی و اطاله دادرسی باعث به وجود آمدن ناامیدی و سرخوردگی در زندگی و معضلات در معیشت مالباختگان و خانواده ایشان شده است. انتهای پیام/ برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |