مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 13:172022-07-01سياسي

فارس من| درخواست رسیدگی به پرونده مالباختگان یک شرکت خودرویی


جمعی از مالباختگان خودرویی مفتاح رهنورد تقاضای مکرر خود را برای رسیدگی به پرونده مذکور مطرح و از مسئولان خواستند تا با رسیدگی به این پرونده آنها را دستیابی به اموال از دست رفته اشان یاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی با عنوان درخواست رسیدگی به پرونده مالباختگان خودرویی مفتاح رهنورد عنوان کردند که با گذشت 5 سال از پرونده شکایت، هنوز این پرونده به نتیجه ای نرسیده است.

  امضا کنندگان این پویش در راستای رسیدگی به شکایت، تعیین تکلیف و جبران خسارت مالباختگان  خواستار تشکیل ستادی با عضویت نمایندگان قوه قضاییه و دادگستری، وزارت اطلاعات، کمیسیون صنعت و اصل نود مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی کل کشور شدند.

  این مالباختگان عنوان کردند که با توجه به گذشت 5 سال از پرونده شکایت بیش از 1700 نفر از شرکت خودرویی مفتاح رهنورد تاکنون هیچ کدام از شکات به ریالی از حق و حقوق خود نرسیده اند که این امر علاوه بر صرف هزینه و وقت فراوان در روند رسیدگی و اطاله دادرسی باعث به وجود آمدن ناامیدی و سرخوردگی در زندگی و معضلات در معیشت مالباختگان و خانواده  ایشان شده است.

  انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| درخواست رسیدگی به پرونده مالباختگان یک شرکت خودرویی

فارس من| درخواست رسیدگی به پرونده مالباختگان یک شرکت خودرویی